Ana berangkat dulu - :: Halimislam Online :: حليم اسلام اونلاين

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Thursday, August 28, 2008

Ana berangkat dulu

Assalamualaikum...

Buat sahabat-sahabat yang dikasihi sekelian, ana berangkat dulu. Terima Kasih banyak kepada Tuan/Puan yang sudi memberi sumbangan. Hanya Allah sahaja yang dapat membalas jasa baik kalian.

Ana berangkat 28/08/2008 flight pukul 4.15 pm sepatutnya, tapi oleh karana cuaca kurang baik, maka flight ana delay pada jam 9.00 pm. Jadi di kesempatan ini ana ambil peluang untuk meluahkan pesanan terakhir buat sahabat-sahabat.

Sementara menunggu masa untuk check in, ana ambil peluang 15 minit online di Coffee Cafe Marche KLIA dengan harga rm10 selama 50 minit. Apa pun Ana sangat terharu sekali, terutamanya buat ustaz-ustaz dan sahabat-sahabat seperjuangan di pondok.

Semasa di Pondok Mereka inilah yang terlalu banyak memberi sokongan dan dorongan pada ana. Ana mohon ampun dan maaf pada semua teman-teman sepanjang perkenalan dan perjuangan kita di pondok ada berlaku salah faham, perselisihan kata dan terkasar bicara.

Maafkan ana!! Maafkan ana!! Maafkan ana!! Ana beransur dulu, masa tak menginzinkan ana untuk meluahkan panjang lebar. Tolong doakan ana selamat pergi dan selamat kembali. Sekian!

-halimislam- KLIA 28/08/2008 bersamaan 26 sya'aban 1429 Hijrah.

Wassalamualaikum.... Wbt..

1 comment:

Anonymous said...

alhaj mabrur alaikum ajmaiin.

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here