Memohon Sumbangan untuk Melanjutkan Pelajaran Ke Syria - :: Halimislam Online :: حليم اسلام اونلاين

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Saturday, January 26, 2008

Memohon Sumbangan untuk Melanjutkan Pelajaran Ke Syria

Zul Azarin B. Abdul Rahim
No. 29 Jalan 9B, Taman Cheras Jaya,
Jalan Balakong, Bt. 11 43300 Cheras,
Selangor Darul Ehsan.

Tarikh: 20/01/2008

Kepada:
Pihak Yang Berkenaan

Per: Memohon Sumbangan untuk Melanjutkan Pelajaran Ke Syria

Merujuk kepada perkara di atas, saya Zul Azarin B. Abdul Rahim ( No K/P: 830107-14-5377 ) merupakan pelajar pondok Pasir Tumboh, kelantan. Dengan ini memohon jasa baik Dato/Datin/Tuan/Puan untuk menghulurkan sedikit bantuan kepada saya yang akan melanjutkan pengajian saya ke Syria dalam bidang Bahasa Arab dalam perancangan saya akan bertolak Insya Allah pada awal bulan tiga nanti.

2. Untuk makluman Dato/Datin/Tuan/Puan, saya tidak mendapat sebarang biasiswa atau bantuan kewangan dari mana-mana pihak samaada kerajaan, swasta atau mana-mana badan kebajikan.

3. Hasrat murni saya adalah untuk mendalami ilmu agama untuk diri saya dan Insya Allah sebagai sebagai seorang pendidik untuk anak bangsa saya yang tercinta.

4. Sebarang bantuan kewangan bolehlah di salurkan terus kepada saya dengan menghubungi talian h/p saya : 017-2213658 atau masukkan terus ke dalam akaun bank, Akaun Bank BSN 03100-29-81646917-8 atau Maybank 162384799178.

5. Segala bantuan yang di hulurkan saya ucapkan jutaan terima kasih. Hanya Allah s.w.t. sahaja yang dapat membalasnya.

Sekian Wassalam.


Yang Benar,

……………………………………
( Zul Azarin B. Abdul Rahim )
No K/P: 830107-14-5377

No comments:

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here